Cards & Cards - Zakelijke kerstkaarten 2015 - 2016

Mijn Account



Email: 
 
Wachtwoord: 
 
 
 
 
Ik ben mijn inlogcodes vergeten.

Uw winkelwagen



Uw winkelwagen

Veelgestelde vragen


Heeft u een vraag? Bekijk dan onderstaande vragen en vindt antwoord op uw vraag. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via mail info@cardsandcards.nl of bel naar 078-620 10 28.
 
Heeft u geen winkel waar ik binnen kan lopen?
Onze kracht is ons internetbedrijf. Maandelijks worden een paar honderd orders verstuurd via TNT-post naar adressen in heel Nederland. 
 
Kan ik ook telefonisch kaarten bestellen?
Nee, wij nemen alleen schriftelijke orders in behandeling. Natuurlijk kunt u ons wel bellen als u hierbij hulp nodig heeft op telefoonnummer 078 - 620 10 28.
 
Wat gebeurt er als ik een fout maak bij het invullen?
Geen paniek, u kunt gedurende het hele besteltraject uw bestelling herzien. U kunt dus rustig nog eens terug naar de vorige pagina’s om ingevoerde gegevens te controleren of te wijzigen.
Nadat u de bestelling hebt verzonden, ontvangt u de bevestiging per email. Tevens krijgt u een registratienummer toegewezen waarmee u nog wijzigingen in uw order kunt aanbrengen.
 
Krijg ik een zetproef vooraf?
Ja, wij sturen u altijd een proef per e-mail, fax of via de post van de opmaak van uw kaart. Pas na uw akkoord gaan wij alles indrukken. Mocht u bij het zien van de zetproef nog iets willen corrigeren, dan kan dat. Indien u een geheel andere tekst wilt hebben, zijn wij helaas genoodzaakt € 25,- auteurscorrectie in rekening te brengen.
 
Wat gebeurt er als ik toch niet tevreden ben met het uiteindelijke resultaat?
Cards & Cards heeft graag tevreden klanten. Wij bieden u in dit geval aan de kaarten zo snel mogelijk opnieuw te laten indrukken met een korting van 25%. Mocht de fout bij ons liggen, dan nemen wij vanzelfsprekend de kosten voor onze rekening.
 
Hoe betaal ik?
U kunt kiezen voor betaling met Ideal, creditcard, of een rembourszending. Voor kaarten die onder rembours worden verstuurd, betaalt u het totale bedrag (+ € 8,00 extra rembourskosten) direct aan de postbode.

Betaling van kerstkaarten:
Het verschuldigde bedrag dient binnen 30 dagen na datum van afgifte te worden voldaan. U ontvangt hiervoor een factuur van ons.

Betaling van opdrachten uit het buitenland: 
U betaalt met creditcard.
 
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
De kerstkaarten heeft u binnen 5 werkdagen na akkoord van de zetproef in huis. Uiteraard kunt u aangeven de kaarten eerder te willen ontvangen, we regelen dit graag voor u!
 
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen bij Cards & Cards?
Ja, dat kan. Houdt u wel rekening met extra verzendtijd en hogere verzendkosten. Klik hier voor het overzicht.
 
Kan ik de kaarten van Cards & Cards onder standaard posttarief verzenden?
Op alle kerstkaarten tot 50 gram, dus ook de vierkante, kunt u kerstzegels plakken. Vierkante enveloppen en grote partijen verstuurt u met “port betaald”. Bel voor actuele informatie TNT Post: 0800-0430 (gratis) of kijk op www.tntpost.nl
 
Is het mogelijk een modelkaart te ontvangen?
Ja, u kunt maximaal drie modellen aanvragen, die wij u gratis toesturen.
 
Zijn de enveloppen bij de prijs inbegrepen?
Ja, de prijzen zijn inclusief bijpassende enveloppen.
 
Ik kom erachter dat ik te weinig kaarten heb besteld, kan ik deze als nog bij bestellen?
Ja zolang de kaarten nog niet ingedrukt zijn, is het mogelijk extra kaarten bij te bestellen. Wel berekenen wij hiervoor €4,50 administratiekosten boven op de kaartprijs en eventueel de extra drukkosten.
 
Kan ik de kaarten ook zonder tekstindruk (blanco) bestellen?
Dat kan, bij stap 1 van het besteltraject kunt u kiezen voor de optie: Kaart blanco bestellen.

 
Terug naar de vorige pagina

Antwoord op onze


Vind het antwoord op uw vraag.
Sitemap | Disclaimer | © Cards & Cards 2024